Een massagestoel is er niks bij! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu Een massagestoel is er niks bij! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu

Een massagestoel is er niks bij!

Door: Nathalie & Lars

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

27 September 2011 | Peru, Cusco

Ola chicos!

Afgelopen 2 dagen waren reisdagen. Vanuit La Paz zijn we teruggereisd naar Puno, waar we een nachtje hebben overnacht. We hadden niet heel veel zin om direct door te reizen. En in Puno kan je lekker eten, dus we hebben nog even een middag/avondje meegepakt aan het Titicacameer.

De volgende morgen om 08.00 uur de bus naar Cusco gepakt. Er is sinds een aantal maanden een nieuwe buslijn van Cruz del Sur waarbij je een aantal tussenstops maakt bij enkele bezienswaardigheden. Dit leek ons wel leuk, dus hebben we hem maar geboekt! Niet wetende dat dit echt een super driedubbel deluxe bus zou zijn! Leren stoelen die praktisch volledig plat konden en volledig naar je rug gevormd konden worden, gratis drankjes tijdens de gehele reis en een buffet lunch in een lokaal restaurantje included! NICE zeggen we daarop! Al met al was het dus een prima ritje!

Vanuit de 'Highlands' van Peru reden we Cusco regione in, waarbij je gelijk het verschil in groen ziet! Om zo uiteindelijk in Cusco te arriveren. Onze laatste stop van deze reis. Hier gaan we de aankomende 5 dagen Cusco en omgeving verkennen, waarna we vervolgens de 4-daagse Inca Trail zullen bewandelen.

De lente is hier begonnen en zo ook het regenseizoen. Hopelijk houd de regen zich een beetje gedeist de komende paar dagen.

Adios amigos!

• 28 September 2011 - 18:44

Bert Berkhout:

Zo nog even en dan ga je de mooiste wandeling ter wereld maken om uiteindelijk in Matsupitchu (ik weet niet of dit de schrijfwijze is) aan te komen.

Alles goed met de hoogteziekte van Lars?

Tussen de regels door lees ik dat je wel een backpacker bent maar toch wel erg van luxe houd, dat zal tijdens die wandeling dan wel tegenvallen.

Vaya con Dios en tot ziens!

Je pa

• 28 September 2011 - 20:09

Nathalie:

YES! Haha, het is Macchu Picchu!
    Tja, ik kies de luxe niet uit, maar als je het dan toch krijgt... Mij hoor je niet klagen!

Lars is weer helemaal genezen gelukkig, dag hooofdpijn, dag diarree. Hij is weer kerngezond! :)

Morgen een hele dag touren in de omgeving van Cusco, voornamelijk allemaal Inca ruines bezoeken.

Adios!

• 28 September 2011 - 21:41

Elise:

Heey Naat & Lars!

Niet verkeerd die onverwachte luxe!! Heel veel succes met de 'wandeling'!! Geniet ervan!

Xx