Naar het land van de glimlach... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu Naar het land van de glimlach... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu

Naar het land van de glimlach...

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Met nog maar een week te gaan en meer dan een jaar planning vooraf is het dan eindelijk zover...

Nog 8 nachtjes slapen en dan verlaat ik het vertrouwde Europese continent en ruil hem in voor het Land van de Glimlach: Thailand. Via deze weg zal ik jullie (zo goed als mogelijk) op de hoogte houden van mijn avonturen daar.

• 14 Juli 2008 - 14:37

Flex:

Ik wens je nu al een fijne vakantie toe :D

Groetjes Alex

• 14 Juli 2008 - 15:05

Femke:

Hey naat,
    Leuke zo'n site!! dan kunnen we je in de gaten houden!! ;)
    kus fem

• 14 Juli 2008 - 20:19

Mandy:

Hee Nichtje van mij!!

Ik wens je bij deze, en natuurlijk ook namens Rick, Lorenzo en Naomi een onwijs gafe vakantie toe in Thailand en heel veel plezier,

Liefs,
    Mandy

• 15 Juli 2008 - 07:19

Olga:

Leuk dat je daar naar toe gaat! Veel plezier daar! xxx

• 15 Juli 2008 - 07:36

Martine:

Hoooii!!
    Nou wel veeel berichtjes eropzetten dan he ;)
    Spreek je nog wel voor je weggaat! (K)

• 15 Juli 2008 - 08:30

Elise:

Heeeeeeel veel plezier! En ik ga zeker je site in de gaten houden! Dus kom maar op met de berichten en foto's natuurlijk :P

Kussss

• 15 Juli 2008 - 18:41

Rola Berkhout:

Hi Nathalie,

Nog een paar nachtjes voor dat je deze lange reis gaat maken. Pas goed op jezelf en laat vooral met veel regelmaat wat van je horen, zodat wij (pappa,mamma, broers en zus) en Natuurlijk Lars je goed kunnen volgen. Geniet met volle teugen van deze reis en pas goed op jezelf.

xxxx Mamma

• 16 Juli 2008 - 14:21

Monique Goedhart:

Hoi Nathalie, wist helemaal niet dat je plannen in die richting had. Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Heel veel plezier aldaar

Groetjes Monique

• 20 Juli 2008 - 15:11

Jindra:

Wat geweldig om te lezen dat je naar Thailand gaat!

Mijn broer zit daar op dit moment ook voor 2 maanden. En hij heeft al vele avonturen beleefd! Ik hoop dat er bij jou net zoveel mooie dingen op je pad terecht komen!
    Je kan even kijken op zijn site voor al wat mooie voorproefjes! www.jeffreyenmichelle.waarbenjij.nu

Ik ga je log in iedergeval bijhouden :)
    Heel veel plezier toegewenst!!

Dikke kus Jin

• 22 Juli 2008 - 07:51

Winnie:

Hej naat
    Volgens mij lig je nu te pitten daar boven in de lucht. Heel veel plezier daarzo!!!

• 23 Juli 2008 - 12:49

Bebe:

Meissie kreeg je smsje dat je in bangkok was veel succes meissie spreek je over 4 weken.

• 23 Juli 2008 - 18:16

Petra (Bijlsma):

Hé Nathalie.
    Vertrokken meid? Nou hele fijne tijd daar in Thailand. Ik zal je verslagen op deze site in de gaten houden. 't Is zo leuk om te lezen wat iemand beleeft aan de andere kant van de wereld....