Bijna Full-Moon... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu Bijna Full-Moon... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu

Bijna Full-Moon...

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Vanuit Nong Khai hebben we een hele lange eis gehad naar het zuiden, maar het was het allemaal waard! Het is ronduit prachtig hier!

De treinreis van Nong Khai naar Bangkok was helemaal niet zo erg als gedacht. Ik had gewoon een bed, dus de tijd ging best snel. 's Morgens om half 7 kwamen we aan in Bangkok. We zijn bij de T.A.T. even lekke gaan douchen en opfrissen en toen begon een lange dag wachten op de nachtbus naar Phuket! Deze bus was een stuk minder comfortabel en van 5 tot half 8 hebben we moeten wachten op de overstap van de bus naar Phuket. Phuket was erg touristisch, het leek veel op Salou of iets dergelijks dus dat was een beetje jammer. Hier bleven we dan ooik maar 1 nacht. Een eg luxe hotel hadden we trouwens wel!

De volgende morgen om 7 uur gingen we richting Koh Phi Phi. Met daaraan vast een kleine tour, die ons langs Koh Phi Phi Ley vaarde (het eiland waar 'The Beach' op is genomen) Wij dachten dat we daar van boord mochten, maar helaas...We vaarden er langs en gingen direct door naar Koh Phi Phi Don om voor de kust een uurtje te snorkelen en daarna aan te meren en richting Hostel te gaan. Hier bleven we 2 nachten en de volgende dag zijn we dan ook maa eens lekker gaan genieten van het strand + omgeving. Eindelijk weer eens wat rust!

Vandaag zijn we aangekomen in Koh Pangan. Morgen zijn we van plan om een scooter te huren en daarmee het eiland te gaan verkennen. En zo zaterdag overdag een dagje ust te houden, zodat we er 's avonds flink tegenaan kunnen op de Full-Moon paty hier! Enorm veel zin in. 20.000 tot 30.000 mensen op een strand van 6 kilometer. GEKTE!

Hierna is het weer richting Bangkok voor de terugreis naar Nederland!

Dit zal dan waarschijnlijk ook de laatste keer zijn dat jullie wat van me horen vanuit Thailand, maar ik zie jullie dus snel weer in Nederland!!!

Dikke kus!! En tot snel!

@ Mirjam: Ik neem volgende week maandag wel een volle DVD met foto's mee, kun je ze allemaal zien :D

@ Vanessa: Tot nu toe ben ik heelhuids Thailand en Laos doogekomen, dus die laatste paar dagen moeten dan vast ook wel lukken. Bedankt voor je beichtje, lief! Hoe is het verder met de kids & Jan-Arie?

@ Lars: Foto van Frits?

• 14 Augustus 2008 - 19:14

Elise:

Naaat!

Jammer dat het er weer bijna op zit he ;) Geniet er nog even van! Tot snel!

Kusss

• 16 Augustus 2008 - 17:08

Bert En Rola:

Zo Nathalie, wij zijn weer heelhuids thuis. Wij rijden dan ook niet op scooters rond e.d.. Zorg je er voor dat wij dinsdag niet voor niets op Schiphol staan? En waar blijven nu al die foto´s?

Tot ziens pap en mam

• 17 Augustus 2008 - 11:51

Iris:

Hey Nathalie!
    Was de full-moon party leuk geweest ?
    Nog veel plezier de laatste daagjes!

Groetjes