Met één been al in de vakantie - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu Met één been al in de vakantie - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu

Met één been al in de vakantie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 Augustus 2016 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Hoi! Dat is al even geleden. Hebben jullie mij gemist?

Velen van jullie hebben alle verhalen al gehoord over alle (schandalig) vele reisjes in het afgelopen jaar, maar hier op de blog bleef het er angstvallig stil over. Kort door de bocht; Marrakesh, Boedapest, Cyprus en Ibiza waren heel verschillende bestemmingen, maar zijn allemaal een heel toffe ervaring geweest!

Ik moet eerlijk toegeven, het is er gewoon helemaal bij ingeschoten om dit blog up-to-date te houden. Vele (positieve) veranderingen in het afgelopen jaar hebben daar een bijdrage aan geleverd, maar deze reis ga ik mijn best weer doen om jullie op de hoogte te houden van alle in's and out's van onze (> ja, onze) rondreis door Sri Lanka. En wellicht dat ik, buiten het feit dat we er weinig zullen doen behalve luieren, ook nog wat te melden heb vanaf de Malediven

Na Vietnam en Cambodja vorig jaar werd me namelijk iets (of eerder iemand) in de schoot geworpen en ik lijk er sindsdien maar niet vanaf te komen ;-) Ik heb me er dus maar in berust en tot mijn verrassing heb ik hem nog mee op reis gekregen ook! Met als onderhandeling de toevoeging van de Malediven. Ja ik weet het, heel vervelend! ;-)

Dit alles natuurlijk met een sarcastische knipoog geschreven, want inmiddels zijn we een jaar verder, Remco en ik wonen zelfs al samen en nu gaan we dan eindelijk - na al die andere reisjes - beleven hoe het is om samen op reis te gaan.

Morgen vertrekken we vanuit Amsterdam naar het pareltje van de Indische Oceaan om op 9/11 weer veilig terug te komen. Voor de doomdenkers onder ons; wij gaan er gewoon vanuit dat dit goedkomt ;-)

• 18 Augustus 2016 - 18:22

Liesbeth Schop:

Nou, vooraleerst heb je het allemaal nog voor de boeg!!!
    Veel plezier gewenst en goede reis.

• 18 Augustus 2016 - 19:03

Sari:

Heel veel plezier samen

• 18 Augustus 2016 - 20:06

Wilma Berkhout:

Nathalie en Remco,
    Goed reis en heel veel plezier samen.

• 18 Augustus 2016 - 20:11

Bert Berkhout:

Remco en Nathalie,

Sri Lanka ken ik alleen van de televisie maar de Malediven hebben we ook bezocht. Laat het koraal liggen maar geniet wel van het onderwaterleven. Neem ook wat verse thee mee uit Sri Lanka. Maak er een mooie reis van en kom veilig weer thuis.

• 18 Augustus 2016 - 22:53

Rola Berkhout:

Heerlijk samen genieten van een paar weekjes vakantie met als afsluiter de luxe op de Maladiven. Goede reis en veel plezier samen. En laat ons dmv je blog meegenieten.