Leuke tijden in het vooruitzicht! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu Leuke tijden in het vooruitzicht! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Nathalie Berkhout - WaarBenJij.nu

Leuke tijden in het vooruitzicht!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

03 April 2015 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Met Rome nog vers in het geheugen zijn de voorbereidingen voor mijn volgende reis alweer in volle gang!

Vietnam en Cambodja staan alweer snel in het verschiet. Vanaf moment van schrijven nog een kleine 6 weken te gaan voor vertrek. Deze reis is weer een ouderwetse fijne backpackreis, geen vrijwilligerswerk dit keer. Een reisje om weer een ander deel van de wereld te kunnen zien met al zijn pracht en praal. Een reis met weer een nieuwe cultuur om te leren kennen en begrijpen. Tevens een reis die ik ga ondervinden met een nieuwe vriendschap. Een vriendschap online begonnen zoekende naar een reisgenootje. En; gevonden!

Mag ik jullie voorstellen aan Vera! Vera komt uit Arnhem en de klik tijdens onze eerste real-life ontmoeting was meteen zo goed dat we binnen enkele dagen na onze ontmoeting de vliegtickets naar onze bestemming al hadden geboekt.

Inmiddels is mijn visum aangevraagd, de route is uitgestippeld en de vakantiekriebels zijn alweer in volle gang. Maar ik heb nog aardig wat (Lonely Planet) naslagwerk door te spitten voor alle ins & outs over Vietnam en Cambodja. Van buongiorno & arrivederci naar xin chào & tạm biệt und so weiter ...

De route door Vietnam zal voornamelijk van Noord naar Zuid lopen en ons via de Mekong Delta naar Cambodja brengen waar we nog een rondje zullen maken en eindigen op een nog niet door toeristen overspoelt paradijselijk eiland met witte stranden en azuurblauwe zeeën. Niet verkeerd dacht ik zo :)

Leuk dat jullie (weer) met mij 'meereizen'! Later meer!

• 03 April 2015 - 23:34

Rola Berkhout:

Ik lees al weer dat de voorpret al in volle gang is. Veel succes met de voorbereidingen.

• 05 April 2015 - 10:39

Mandy Goedhart:

Hi Nathalie, er staat jouw over een paar weken weer een nieuw avontuur te wachten. Alvast heel veel plezier. We gaan je vakantie verhalen zeker weer volgen. Groetjes van ons.

• 06 April 2015 - 19:43

Bert Berkhout:

Nu al bezig met de planning? Inentingen, visa etc. Vergeet alleen op de dag van vertrek je paspoort niet, dat kan wel eens heel lastig zijn.

• 09 April 2015 - 21:52

Nathalie Berkhout:

Mandy! Wat leuk dat jullie me gaan volgen! Ik zal proberen netjes mijn blogje bij te houden dit keer ;) Heb er alweer veel te veel zin in :)